جزئیات، دوره آموزشی داستانی و فروش - آموزش فروش

Wiki Article

هر بخش از یک کسب و کار موفق بر بستر انگیزشی استوار است و این اهمیت مسائل روانشناسی و انگیزشی بر فروش و کسب و کار را نشان می دهد و این منافاتی با تمرین ها و تکنیک های فروش ندارد بلکه مثل محیطی است که کلیه بخش های فروش را در بر می گیرد.

محققان دانشگاه هاروارد فرایند مغز حین صحبت درباره‌ی موضوع مورد علاقه‌ی افراد (صحبت درباره خودشان) را مطالعه کردند. نتایج نشان داد که تعریف از خود لذت‌بخش است و نه تنها باعث می‌شود درک بهتری از خودمان داشته باشیم، بلکه باعث می‌شود فردی که با او صحبت می‌کنیم را هم بیشتر درک کنیم.

ما تکنیک های فروش موفق که اتفاق پایه علمی دارند را در ایم مقاله به شما معرفی کردیم. پس دفعه‌ی بعدی که قرار ملاقاتی برای فروش داشتید و یا با مشتریان بالقوه صحبت می‌کردید، از این تکنیک‌ها استفاده کنید و تأثیرشان را بر کاریز فروش خود ببینید.

مهارت تبدیل ویژگی های محصول به مزیت برای فروشندگان خوب ضروری است. دانش محصول کلید انتقال منافع به مشتری و تطبیق منافع با نیازها است. برنامه ریزی و مهارت های تحلیلی نیز به شما کمک می کنند تا محصول خود را به مشتریان به شکل بهتری ارائه دهید. شما باید تصمیم بگیرید که کدام محصول به بهترین شکل نیازهای یک مشتری خاص را برآورده می کند و برنامه ریزی کنید که چگونه از مزایای محصول برای متقاعد کردن مشتری برای خرید استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قانون، مهم‌ترین بخش فرایند فروش است. هدف همه کارهایتان باید مراقبت از مشتریان و حفظ آن‌ها به‌ گونه‌ای باشد که منجر به خریدهای مجدد آن‌ها شده و باعث شود شما را به دوستان و آشنایان خود نیز توصیه کنند.

• مشکل: مشتری احتمالی مشکلی شفاف و مشخص دارد که محصول و خدمت شما آن‌ را حل می‌کند.

مردم شما را چگونه توصیف می‌کنند؟ آیا از واژه‌ی با اعتماد به نفس استفاده می‌کنند؟ اگر با اعتماد به نفس رفتار کنید، برای حرفتان ارزش بیشتری قائل می‌شوند. نکته‌ی مثبتش این است که لازم نیست با اعتماد به نفس باشید. می‌توانید ادایش را در بیاورید.

به‌ علاوه، در ارائه فروش قوی و حرفه‌ای، مرتبا به تجارب مشتریانی که با موفقیت از این محصول یا خدمت استفاده کرده‌اند اشاره می‌شود.

لیوان را چطور می‌بینید؟ نیمه پر یا نیمه خالی؟ شاید ندانید که جواب این سوال چه دخلی به فروش دارد، اما نتایج تحقیقات واضح‌اند. مارتین سلیگمن (روانشناس) و همکارانش اولین کسانی بودند که خوش‌بینی مسئولین فروش را بررسی کردند.

بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن، مشکلات مصرف‌کننده را، با جزئیات واقعی، به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه‌حل‌های خود را به او نشان می‌دهید.

تمامى حقوق مادى و معنوى اين وبسايت متعلق به شركت ابر رايانش ديدار مي باشد و استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است

جهت مشاوره و راهنمایی دوره ستارگان فروش لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید. تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که مشاورین فروش دیدار، همیشه روی آن تاکید می‌کنند. کلیک کنید

Report this wiki page